انتخاب مناسب کاغذ دیواری
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

همیشه سعی کنید توی خرید کاغذ دیواری یه کاغذ دیواری انتخاب کنید که هم قابلیت شستشو داشته باشه و هم اینکه ضد خط و خش باشه من خیلی وقته که دنبال کاغذ دیواری برای مغارم میگشتم کلی پرسجو کردم و تحقیق کردم و در آخر همه اطرافیام و کسایی که تجربه داشتن بهم کاغذ دیواری آمریکایی رو پیشنهاد دادن از طرفی من به شکل و ظاهر هم خیلی اهمیت میدم که وقتی رفتم و مدل های کاغذ دیواری ها رو دیدم خودمم کاغذ دیواری هایی که آمریکایی بود رو بیشتر پسندیدم یه نکته دیگه هم تو خرید کاغذ دیواری همیشه هست کاغذ دیواری های ضخیم هم زود کثیف میشن و هم اینکه خیلی زود کیفیت خودشونو از دست میدن پس بهتره کاغذ دیواری بخرید که هم نازک باشه و هم اینکه شکل و ظاهرش رو در طول زمان از دست نده که به نظر من بازم تو این نوع انتخاب کاغذ دیواری آمریکایی براتون میتونه انتخاب خوبی باشه اولین باری که کاغذ دیواری آمریکایی خریدم واسه یکی از دوستام از این سایت http://ipooster.com/کاغذ-دیواری-امریکایی/ سفارش دادم هم خوب بود هم طبق مواردی که بهتون گفتم کیفیت خوبی داشت ولی متاسفانه شرکتی که این سایت باهاش کار میکرد برای کاغذ دیواری ها گارانتی و ضمانت نامه نداشت اتفاقا دو سه روز پیش برای خودمم دنبال کاغذ دیواری آمریکایی بودم که سایت کاغذ دیواری آمریکایی ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/american-wallpaper/ رو پیدا کردم هم گارانتی داشت و هم نصب رایگان داشت ازش خریدم رو انجام دادم و رازی بودم بعد 24 ساعت برام نصبش کردن و برگه های ضمانتشم بهم دادن تجربه خوبی بود گفتم برای دوستانم هم تعریف کنم شاید بدردتون بخوره.





:: برچسب‌ها: انتخاب مناسب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: